1. Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupan kautta. Lisää halutut tuotteet ostoskoriin, ja siirry kassalle, jossa valitaan toimitusosoite, toimitustapa ja maksutapa. Onnistuneen tilauksen jälkeen tilaus rekisteröityy Kymin Palokärjen järjestelmään, ja tästä ilmoitetaan asiakkaalle näytöllä ja sähköpostitse.

Tuotteita myy Kymin Palokärki. Tuotteiden hinnat sisältävät Suomen arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin. Tuotevalikoimamme ja hintamme ovat voimassa sitoumuksetta toistaiseksi.

2. Asiakkaaksi rekisteröityminen

Rekisteröityminen on vapaaehtoista ja verkkokaupasta voi hyvin tilata ilman rekisteröitymistäkin. Asiakkaaksi rekisteröitymällä verkkokauppa tallentaa oman tilaushistoriasi. Lisäksi voit tilata uutiskirjeet, joissa kerromme tuoteuutuuksista sekä eri kampanjoista.

Emme lähetä rekisteröityneille asiakkaille mainoksia ilman asiakkaan erillistä suostumusta.

Yritysverkkokauppamme (b2b.kyminpalokarki.fi) edellyttää rekisteröitymistä ja yritysasiakastilin avaamista.

3. Maksutavat

3.1 Maksu verkkokaupassa, Checkout

Checkout tarjoaa useita maksutapavaihtoehtoja. Käytössäsi ovat verkkopankkimaksut, maksu luottokorteilla sekä mm. GSM-maksaminen.

Lisätietoja Checkoutin tarjoamista maksutavoista löydät täältä.

Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Palvelu on maksulaitoslain siirtymäsäännöksen nojalla merkitty Finanssivalvonnan ylläpitämään maksulaitosreksiteriin. Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä palvelu ja Checkout Finland on OP:n omistuksessa.

3.2 Lasku yrityksille

Yritysverkkokauppamme asiakkaat (laskutussopimusasiakkaamme sekä jälleenmyyjät) voivat tilata tuotteita b2b-verkkokaupastamme laskulla.

Tavaroiden toimitus laskulla edellyttää myönteistä luottopäätöstä. Laskulle lisätään 5 € laskutuslisä. Laskulla maksuaika 14 vrk ja viivästyskorko 16 %.

Maksukäyttäytymisen perusteella voidaan yritykseltä myöhemmin perua mahdollisuus laskulla tilaamiseen, jolloin tilaukset voidaan maksaa verkkokauppamme tarjoamilla maksutavoilla tilauksen yhteydessä.

4. Tilausten toimitus

Toimitamme tuotteita Suomeen ja Ruotsiin. Tilaukset toimitetaan Matkahuollon välityksellä pakettilähetyksenä joko lähikauppaan, matkahuollon toimipisteeseen tai jakopakettina kotiovelle. Jokainen lähetys saa seurantakoodin, jonka avulla toimituksen etenemistä voi seurata seurantapalvelun kautta.

Tuotteet voi myös tilata noudettavaksi myymälästämme ilman toimituskuluja.

5. Toimitusajat

Tilausten käsittelyaika varastotuotteille on 2-5 arkipäivää. Kun tilaus lähtee varastoltamme, saapuu se perille yleensä n. 2 arkipäivän kuluessa (Suomessa).

Jos tuotetta ei ole varastossa, on sen kohdalla maininta "Ei varastossa, toimitusaika n. X-X arkipäivää". Tämä tarkoittaa, että vastaanotettuamme tilauksenne, tilaamme tuotetta toimittajaltamme seuraavan normaalin tilauksemme yhteydessä, ja saamme yleensä tuotetta varastoon tuotteen kohdalla ilmoitetussa ajassa.

Mikäli tuotetta on osittain varastossa (esimerkiksi kun tilataan 3 kpl tuotetta, mutta varastossa on vain 2 kpl), ilmoitetaan tästä verkkokaupan kassalla. Samalla kerrotaan tilauksen arvioitu käsittelyaika.

Mikäli jotain tuotetta ei ole heti saatavilla, jää tilaus odottamaan kunnes kaikki tuotteet ovat saatavilla. Ilmoitamme aina jos toimitusaika venähtää.

Lähetämme sähköpostitse ilmoituksen, kun tilaus on käsitelty ja lähetetty varastoltamme.

6. Toimituskulut

Toimituskulut riippuvat valitusta toimitustavasta, tilauksen painosta sekä siitä, sisältääkö tilaus vaaralliseksi luokiteltuja aineita (VAK-tuotteita). Näet eri toimitustapojen hinnat verkkokaupan kassalla.

Lähetysten esimerkkihintoja Suomeen, kun toimitustapa on nouto matkahuollosta:

alle 1 kg: 7,50 €
alle 10 kg: 12,50 €
alle 50 kg: 24,80 €

7. Vaihto- ja palautusehdot

Kuluttajasuojalain mukainen vaihto- ja palautusoikeus ei koske yritysasiakkaita.

Tarkista aina toimitetun tilauksen sisältö sen vastaanottamisen yhteydessä. Jos sait viallisen tai väärän tuotteen, tai jos tuote on rikkoutunut matkalla, pahoittelemme tapahtunutta! Ota viipymättä yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse osoitteessa asiakaspalvelu@kyminpalokarki.fi tai puhelimitse 010 321 2860.

Tarkemmat palautusohjeet löydät täältä.


HUOM!

Kaikissa kysymyksissä voitte ottaa yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@kyminpalokarki.fi tai puhelimitse numeroon 010-3212860 (ark 9-16, la 10-13). Puhelun hinta kiinteän verkon liittymästä 8,35 snt/puh + 6,00 snt/min ja matkaviestinverkon liittymästä 8,35 snt/puh + 17,17 snt/min.