Ollaanko kavereita?

Löydät meidät Instagramista ja Facebookista:

Löydät meidät nimellä: @kyminpalokarki
Näytä muille mitä olet tuotteillamme tehnyt: #kyminpalokarki
Anna meille lupa käyttää kuviasi: #PalokarkiPhoto

Instagram

Facebook

Kymin Palokärki

Kymin palokärjen käyttäjien luomaa sisältöä koskevat käyttöehdot

Kymin Palokärki ottaa yhteyttä sosiaalisen median käyttäjiin saadakseen heiltä luvan esittää suosikkisisältöämme eri verkkosivustoilla, sosiaalisessa kanavissa sekä erilaisissa kampanjamateriaaleissa. Jos luet tätä, Kymin Palokärki on pyytänyt lupaasi saada käyttää sosiaalisen median sisältöäsi tällä tavoin.

Jos valitset antaa meille luvan käyttää sosiaalisen median sisältöäsi (”sosiaalinen sisältö”) vastaamalla aihetunniusteella (hashtagilla) #PalokarkiPhoto, hyväksyt nämä käyttöehdot.

Kymin Palokärki varaa oikeuden muuttaa näitä käyttöehtoja ilman etukäteisilmoitusta julkaisemalla muokatut käyttöehdot. Sen vuoksi sinun tulisikin tarkistaa käyttöehdot joka kerta, kun annat luvan tai valtuutuksen käyttää käyttäjäsisältöäsi.

Fazer:

Käyttäjien luoma sisältö
Käyttäjä vakuuttaa, että hänellä on tekijän- ja muut oikeudet sisältöön tai materiaaliin, jonka yhteyteen hän lisää aihetunnisteen #PalokarkiPhoto sekä ettei tunnisteella julkaistu käyttäjän sisältö riko sovellettavaa lainsäädäntöä, eikä ole muulla tavalla sopimatonta. Kymin Palokärki ei ole vastuussa käyttäjien sisällöstä.

Kymin Palokärki ei takaa käyttäjän sisällön julkaisemista.

Käyttäjän sisältö, kommentit, lausunnot tai huomautukset ovat käyttäjän henkilökohtaisia mielipiteitä. Kymin Palokärki ei ole vastuussa niiden paikkansapitävyydestä tai oikeellisuudesta.

Käyttäjän on huomioitava, että kaikki aihetunnisteella #PalokarkiPhoto julkaistu käyttäjän sisältö saattaa olla toisten käyttäjien saatavilla, käytettävissä, kommentoitavissa sekä jaettavissa.

Julkaisemalla tai lataamalla käyttäjän sisältöä aihetunnisteella #PalokarkiPhoto käyttäjä antaa Kymin Palokärjelle jatkuvan, siirrettävän, ei-yksinomaisen, maailmanlaajuisen oikeuden muuttaa, kopioida, luovuttaa edelleen, saattaa yleisön saataville ja julkaista käyttäjän sisältöä sekä liittää käyttäjän sisältöä Palveluun ilman erillistä suostumusta ja ilman eri korvausta.



airbnb

Käyttäjäsisältölupa

Myönnät täten Kymin Palokärjelle ja siihen liittyville yrityksille, asiamiehille,  jälleenmyyntikumppaneille, markkinointi- tai suhdetoiminta-asiamiehille ja muille yhteistyökumppaneille maailmanlaajuisen, jatkuvan, kumoamattoman, lisenssimaksuttoman, kokonaan maksetun, ei-yksinomaisen, siirrettävän, alilisensoitavan oikeuden käyttää käyttäjäsisältöäsi millä tahansa tavalla, josta lisensoidut osapuolet päättävät täysin harkintavaltansa mukaan, kampanjasähköposteissa ja mainoksissa sekä missä tahansa ja kaikissa muissa markkinointi-, kampanja- ja mainoshankkeissa ja kaikissa jo olemassa olevissa ja tämän jälkeen luoduissa medioissa. Lisensoidut osapuolet voivat käyttää, esittää, jäljentää, jakaa, lähettää, luoda jäljitteleviä töitä, yhdistää muihin materiaaleihin, muuttaa ja/tai muokata käyttäjäsisältöäsi millä tahansa tavalla täysin oman harkintavaltansa mukaan ilman mitään velvoitteita sinua kohtaan.

Annat lisensoiduille osapuolille luvan käyttää käyttäjänimeäsi ja oikeaa nimeäsi, kuvaasi tai muita tunnistettavia tietoja sinusta käyttäjäsisällön minkä tahansa käytön yhteydessä.

Sinä täten hyväksyt, esität ja takaat, että (1) olet yksin vastuussa käyttäjäsisällöstäsi, (2) omistat kaikki oikeudet käyttäjäsisältöösi ja/tai olet saanut asiaankuuluvat oikeudet ja luvat keneltä tahansa ja kaikilta henkilöiltä ja/tai tahoilta, jotka omistavat, hallinnoivat tai esittävät omaavansa oikeuksia suhteessa käyttäjäsisältöön, (3) et ole alaikäinen, (4) kun lisensoidut osapuolet käyttävät käyttäjäsisältöäsi näissä ehdoissa kuvatulla tavalla, he eivät riko kenenkään kolmannen osapuolen oikeuksia, mukaan lukien mutta ei rajoittuen seuraaviin: tekijänoikeudet, tavaramerkki, patentti, liikesalaisuudet, yksityisyydensuoja, yleisöjulkisuus, moraaliset, omistus- tai muut oikeudet tai mitään laki, sääntö tai määräys, ja (5) käyttäjäsisältö ei ole herjaavaa, halventavaa, säädytöntä, pornografista, väkivaltaista, sopimatonta, uhkaavaa, häiritsevää, vihamielistä tai loukkaavaa tai muuten laitonta.

Sinä täten vapautat lisensoidut osapuolet tai kaikki heidän puolestaan toimivat henkilöt vastuusta, joka liittyy käyttäjäsisältösi käyttämiseen ja hyväksyt heidän pitämisensä ei-vastuullisina.

Toimittamaasi käyttäjäsisältöä pidetään ei-luottamuksellisena, ja lisensoiduilla osapuolilla ei ole velvoitetta säilyttää minkään tietojen luottamuksellisuutta missään muodossa missään lähettämisessä paitsi kummankin lisensoidun osapuolen yksityisensuojakäytäntöjen mukaisesti.

Jos et hyväksy luomasi materiaalin tai henkilökohtaisten tietojesi keräämistä, käyttöä ja julkistamista tällä tavoin, älä käytä aihetunnistetta #PalokarkiPhoto julkaisemasi materiaalin yhteydessä. tai palveluja tai muutoin toimita lisensoiduille osapuolille henkilökohtaisia tietoja

Tietoa meistä



Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot


Yleistä

Kymin Palokärki varaa oikeuden muuttaa näitä toimitusehtoja ilman etukäteisilmoitusta julkaisemalla päivitetyt toimitusehdot. Sen vuoksi sinun tulee tarkistaa toimitusehdot joka kerta, kun olet tekemässä tilausta.

Kaikki verkkokaupassamme esitetyt hinnat sisältävät alv 24 % (kirjat alv 10 %). Tuotteiden hinnat ovat voimassa sitoumuksetta toistaiseksi. Tuotteiden hinnat sekä mahdolliset kampanja- tai asiakasalennukset voivat muuttua ilman etukäteisilmoitusta.

Myynti yrityksille

Mikäli tilaaja antaa tilauksen yhteydessä yrityksen nimen ja y-tunnuksen, katsotaan että tilaus tulee yritysasiakkaalle. Yritysmyynnissä noudatamme Kymin Palokärjen yleisiä yritysmyyntiehtoja. Yritys voi tilata tuotteita kaikille avoimesta verkkokaupastamme, tai rekisteröityä halutessaan yritysverkkokauppaamme asiakkaaksi. Yritysasiakkaaksi rekisteröitynyt asiakas voi myös hakea Kymin Palokärjen laskutustiliä.

Toimitusehdot yritysasiakkaille löytyvät täältä.

1. Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupan kautta.

Lisää halutut tuotteet ostoskoriin ja siirry kassalle, jossa annetaan toimitusosoite, sekä valitaan toimitustapa ja maksutapa. Tilaaminen edellyttää myös toimitusehtojemme hyväksymistä. Kun asiakastiedot, toimitus- ja maksutapa on valittu, ja olet hyväksynyt toimitusehtomme, voit hyväksyä ja lähettää tilauksen, jonka jälkeen verkkokauppamme siirtää sinut maksunvälityspalveluntarjoajamme sivulle.

Kun olet maksanut tilauksen, rekisteröityy tilaus Kymin Palokärjen järjestelmään, ja tästä ilmoitetaan välittömästi asiakkaalle näytöllä ja sähköpostitse.

Tuotteita myy Kymin Palokärki (y-tunnus 2123109-4). Tuotteiden hinnat sisältävät Suomen arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hinnanmuutoksiin. Tuotevalikoimamme ja hintamme ovat voimassa sitoumuksetta toistaiseksi.

2. Tietosuoja ja asiakkaaksi rekisteröityminen

Kymin Palokärki on henkilötietojen rekisterinpitäjä. Palvellaksemme sinua mahdollisimman hyvin, tarvitsemme sinusta tiettyjä henkilötietoja, joita käsittelemme tietosuojaselosteemme mukaisesti. Tutustu tietosuojaselosteeseen tästä.

Asiakkaaksi rekisteröityminen on vapaaehtoista ja verkkokaupasta voi hyvin tilata ilman rekisteröitymistäkin. Asiakkaaksi rekisteröitymällä voit myöhemmin tarkastella tilaushistoriaasi omalla asiakassivullasi.

Yritysverkkokauppamme (b2b.kyminpalokarki.fi) edellyttää rekisteröitymistä ja yritysasiakastilin avaamista.

Yritysasiakastili (B2B-asiakastili) voidaan avata vähintään vuoden ikäiselle kauppa-, alv- ja ennakkoperintärekisterissä olevalle yhtiölle (oy, ky, ay tai osuuskunta) tai yhteisölle (säätiö, yhdistys).

3. Maksutavat

3.1 Maksu verkkokaupassa (Paytrail)

Verkkokauppatilaukset voi maksaa seuraavilla maksutavoilla:

  • Verkkopankkimaksut: Nordea, Osuuspankki, Danske Bank, Säästöpankki, Oma Säästöpankki, POP Pankki, Aktia, Handelsbanken, Ålandsbanken ja S-Pankki
  • Korttimaksaminen: Visa, Mastercard ja American Express
  • Mobiilimaksaminen: MobilePay, Pivo ja Apple Pay

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä Kymin Palokärjen asiakaspalveluun.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com

3.2 Lasku yrityksille ja yhteisöille

Mikäli tilaaja antaa tilauksen yhteydessä yrityksen nimen, katsotaan, että tilaus tulee yritykselle. Yritysmyynnissä noudatamme Kymin Palokärjen yleisiä yritysmyyntiehtoja.

Yritysasiakastili voidaan avata vähintään vuoden ikäiselle kauppa-, alv- ja ennakkoperintärekisterissä olevalle yhtiölle (oy, ky, ay tai osuuskunta), kunnalle tai yhteisölle (ry, säätiö). Voit täyttää yritysasiakatilihakemuksen verkkokaupassamme täällä.

Yritysasiakkaaksi rekisteröitynyt asiakas voi hakea Kymin Palokärjen laskutustiliä. Laskutustilin avaamisen jälkeen yritysasiakas voi tilata tuotteita verkkokaupastamme myös laskulla. Tarkistamme laskutustiliä hakevan yrityksen luottotiedot. Laskutustilin avaaminen edellyttää myönteistä luottopäätöstä.

- Maksuaika 10 vrk, laskutuslisä 5,00 €
- pidennetty maksuaika 30 vrk, laskutuslisä 10,00 € + 1,5 % tilauksen loppusummasta.
- Viivästyskorko 12 %.

Erääntyneet saatavamme siirretään eräpäivän jälkeen perintäyhtiö Visma Financial Solutions Oy:lle, joka vastaa erääntyneiden saataviemme maksuhuomautuksista ja perinnästä. Perintäyhtiö vastaa myös laskuihimme liittyvien viivästys- ja perintäkulujen perinnästä.

Pidätämme oikeuden evätä yritykseltä mahdollisuuden laskulla tilaamiseen, jolloin tilaukset voidaan maksaa tilauksen yhteydessä verkkokauppamme tarjoamilla maksutavoilla.

4. Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaus- ja maksutietosi.

Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota viivytyksettä yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelumme kanssa pidä aina tilausnumerosi saatavilla.

Tarkasta aina, että lähetyksen sisältö vastaa tilausvahvistuksella ilmoitettua tuotelistausta.

5. Tilausten toimitus

Toimitamme tuotteita Suomeen, Ruotsiin, Viroon, Latviaan, Liettuaan, Tanskaan, Saksaan, Alankomaihin, Itävaltaan, Luxemburgiin, Belgiaan, Ranskaan ja Espanjaan. Tilaukset toimitetaan verkkokaupan kassalla esitellyillä toimitustavoilla, joista asiakas valitsee itselleen sopivimman. Jokainen lähetys saa seurantakoodin, jonka avulla toimituksen etenemistä voi seurata seurantapalvelun kautta.

Kymin Palokärki pidättää itsellään oikeuden muuttaa asiakkaan valitsemaa toimitustapaa, sillä tuotteidemme ominaispainot vaihtelevat hyvin paljon. Tästä syystä voi tilauksen pakkaamisen yhteydessä joskus käydä ilmi, että sitä ei voida toimittaa tilaksen yhteydessä valitulla toimitustavalla. Ilmoitamme aina tilauksen toimitustavan vaihdosta asiakkaalle.

Tuotteet voi myös tilata noudettavaksi varastomyymälästämme ilman toimituskuluja. HUOMIOI VARASTOMYYMÄLÄN AUKIOLOAJAT!

6. Toimitusajat

Tilausten normaali käsittelyaika varastotuotteille on n. 2-5 arkipäivää. Kun tilaus lähtee varastoltamme, saapuu se perille määräasemalle yleensä n. 1-3 arkipäivän kuluessa (Suomessa) riippuen toimitusosoitteesta sekä verkkokauppamme kassalla valitusta toimitustavasta.

Kymin Palokärki ei voi vaikuttaa logistiikkayhtiöiden kuljetusaikatauluihin, eikä vastaa tullin tai viranomaisten toimenpiteiden lähetyksille aiheuttamista viivästymisistä.

Jos tuotetta ei ole varastossa, on sen kohdalla maininta "Tilaustuote. Tilauksen käsittelyaika n. X-Y arkipäivää". Tämä tarkoittaa, että tuote on joko tilapäisesti loppu ja täydennystoimitus on matkalla varastoomme, tai että vastaanotettuamme tilauksenne valmistamme tuotteen tai tilaamme tuotetta toimittajaltamme seuraavan normaalin tilauksemme yhteydessä. Saamme yleensä tuotteen valmistettua tai varastoon sekä tilauksen käsiteltyä tuotteen kohdalla ilmoitetun käsittelyajan puitteissa.

Mikäli tuotetta on osittain varastossa (esimerkiksi kun tilataan 3 kpl tuotetta, mutta varastossa on vain 2 kpl), ilmoitetaan tästä ostoskorinäkymässä sekä verkkokaupan kassalla. Samalla kerrotaan tilauksen arvioitu käsittelyaika.

Mikäli jotain tuotetta ei ole heti saatavilla, jää tilaus odottamaan kunnes kaikki tuotteet ovat saatavilla. Ilmoitamme aina jos toimitusaika venyy arvioidusta.

HUOMAATHAN, ETTÄ JOILLAKIN TUOTTEILLA TOIMITUSAIKA VOI OLLA KOVIN PITKÄ (ESIM. ERIKOISSÄVYTYKSET JA TILAUSSÄVYTYKSET). EMME VALITETTAVASTI VOI VAIKUTTAA VALMISTAJAN KÄSITTELYAIKOIHIN TAI KULJETUSLIIKKEEN AIKATAULUIHIN. VAHVA SUOSITUKSEMME ON, ETTÄ ASIAKKAAMME EI JÄRJESTÄ TALKOITA, PALKKAA TYÖNTEKIJÖITÄ, TAI VUOKRAA NOSTIMIA JA TELINEITÄ ENNEN KUIN KAIKKI TYÖSSÄ TARVITTAVAT TUOTTEET ON TOIMITETTU.

Lähetämme sähköpostitse ilmoituksen, kun tilaus on käsitelty ja lähdössä varastoltamme.

7. Toimituskulut

Toimituskulut riippuvat valitusta toimitustavasta, tilauksen painosta sekä siitä, sisältääkö tilaus vaaralliseksi luokiteltuja aineita (VAK-tuotteita). Näet lähetykselle mahdolliset tomitustavat sekä eri toimitustapojen hinnat verkkokaupan kassalla ennen tilauksen vahvistamista.

Voimme tarjota ilmaisia tai edullisempia toimituksia kampanjoiden yhteydessä esimerkiksi tietyn ostorajan ylittäville tilauksille. Ilmaiset tai edullisemmat toimitustavat eivät välttämättä koske kaikkia toimitustapoja, sillä mahdollisia toimitustapoja rajoittaa esimerkiksi tilauksen sisältö, paino, sekä lähetyksen pakettimäärä.

8. Palautus- ja peruutusehdot

  • Kuluttaja-asiakkaana sinulla on oikeus palauttaa tilauksesi tai osan siitä 14 päivän kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Muista, että tuotteen tulee olla käyttämätön ja alkuperäisessä kunnossa.
  • Palautusoikeus ei koske yritysasiakkaita. Toimitusehdot yritysasiakkalle.
  • Asiakas vastaa palautuskuluista.
  • Palautusoikeus ei koske tuotteita, jotka on valmistettu tilauksesta (esim. sävytetyt maalit), tai tuotteita, jotka on tilattu nimenomaan asiakkaalle.
  • Jos sait rikkinäisen tai viallisen tuotteen, pahoitteelemme tapahtunutta! Tee vahinkoilmoitus rahdin kuljettajalle, ja ota tämän jälkeen viipymättä yhteys asiakaspalveluumme sähköpostitse osoitteeseen [email protected] tai puhelimitse 010 321 2860 (ma-pe 9-16) asian selvittämiseksi.

8.1 Haluatko palauttaa tuotteen?

Jos haluat palauttaa verkkokaupastamme tilaamaasi tuotteen, on kuluttaja-asiakkaalla kuluttajasuojalain mukainen oikeus palauttaa tilaus tai osa siitä 14 vuorokauden kuluessa tuotteen vastaanottamisesta.

Palautus- ja peruutusoikeus ei koske yritysasiakkaita. Yleiset toimitusehdot yrityksille löytyvät täältä.

Ota aina yhteyttä asiakaspalveluumme ennen tilauksen tai sen osan palauttamista osoitteeseen [email protected] tai puhelimitse numeroon 010-3212860 (ark 9-16) viimeistään 14 päivän kuluttua tilauksen vastaanottamisesta.

Muistathan, että palautettavan tuotteen täytyy olla käyttämätön ja täysin uuden veroinen.

Etämyynnissä kuluttajansuojalaki edellyttää mahdollisuutta tutustua tuotteeseen niin kuin se on mahdollista myymälässä. Tästä syystä maalipurkkeja ei saa avata, eikä pigmenttipurkkien sinettiä rikkoa. Tuotteen tulee olla alkuperäisessä myyntikunnossa.

Noutovarastoltamme (Rautapolku 8, 07310 Sannainen) ostetuilla tuotteilla ei ole vaihto- ja palautusoikeutta.

HUOM: Tuotteille ei myönnetä palautusoikeutta jos se on erityisesti asiakkaan toiveiden mukaan valmistettu, tilattu tai muokattu, jos työn suorittaminen on ehditty aloittaa, tai jos juuri asiakkaalle tilattavan tuotteen ostotilaus tavarantoimittajalta on valmistunut. Palautusoikeus ei siis koske maalien erikoissävytyksiä, tilauksesta valmistettavia tai sävytettäviä tuotteita tai asiakkaalle erikseen tilattavia muita kuin varastossa pidettäviä eri tuotteiden pakkauskokoja.

8.2 Tilauksen peruuttaminen

Jos emme ole vielä ehtineet lähettää, valmistaa tai valmistuttaa tuotetta sinulle, voit peruuttaa tilauksen ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme.

Jos olet jo vastaanottanut tuotteet, kuluttaja-asiakkaalla on aina tilauksen vastaanottamisesta laskettuna 14 päivän peruutusoikeus käyttämättömille tuotteille. Peruutuksesta tulee aina ilmoittaa asiakaspalveluumme.

Tilauksen noutamatta jättämistä ei katsota tilauksen peruuttamiseksi (ks. kohta 8.3).

HUOM: Tuotteella ei ole peruutusoikeutta jos se on erityisesti asiakkaan toiveiden mukaan valmistettu, tilattu tai muokattu, jos työn suorittaminen on ehditty aloittaa, tai jos nimenomaisesti asiakkaalle tilattavan tuotteen ostotilaus valmistajalta on valmistunut.

8.3 Toimitetun tilauksen noutamatta jättäminen

Tilauksen noutamatta jättämistä noutopisteestä ei katsota peruuttamiseksi, emmekä myöskään tarjoa maksuttomia asiakaspalautuksia. Noutamattomana meille palautuneen tilauksen kohdalla palautamme tilauksesta maksetun summan, josta vähennetään palautuskulut sekä palautuksen käsittelykulut 7,50 €.

8.4 Tilaaja vastaa palautuskustannuksista

Emme tarjoa maksuttomia asiakaspalautuksia. Voit palauttaa tilauksen tai sen osan meille esimerkiksi Matkahuollon bussipakettina omalla kustannuksellasi.

Emme ota vastaan palautuksia, jotka on lähetetty meille ilman että asiasta on erikseen sovittu etukäteen.

Matkahuollon pakettihinnasto Matkahuollon verkkosivuilla.

8.5 Maksujen palautus

Kun palautus on saapunut meille, palautamme tuotteiden hinnan sekä tilauksenne yhteydessä veloitetut toimituskulut 14 päivän kuluessa sille maksuvälineelle, jolla tilaus alunperin maksettiin.

Mikäli palautus sisältää vain osan tilauksen tuotteista, ei toimituskuluja palauteta.

8.6 Palautusohjeet

Ota aina yhteyttä asiakaspalveluumme ennen tilauksen tai sen osan palauttamista osoitteeseen [email protected] tai puhelimitse numeroon 010-3212860 (ark 9-16) viimeistään 14 päivän kuluttua tilauksen vastaanottamisesta.

Suosittelemme palautuksiin Matkahuoltoa. Matkahuollon pakettihinnasto Matkahuollon verkkosivuilla.

Pakkaa tuotteet mahdollisimman hyvin, kätevimmin pakettiin jossa tilaus toimitettiin. Täytä ja laita pakettiin mukaan palautuslomake, joka on tulostettavissa sähköpostitse toimitetun tilausvahvistuksen kautta.

Palautusosoite on:
Kymin Palokärki
Rautapolku 8
07310 Porvoo

Huomioithan, että tuotteen tulee olla käyttämätön. Mikäli tuotetta on käytetty, tuotepakkaus (esim. pigmentti- tai maalipurkki) on avattu, tai se ei muuten ole myyntikunnossa, emme valitettavasti voi hyvittää tuotteen hintaa.

9 Ongelmatilanteet

9.1 Onko tilaus lähetetty, mutta se ei tunnu saapuvan perille?

Ilmoitamme toimitustavan kohdalla toimitusaika-arvion lähetykselle. Paketit saapuvat lähes poikkeuksetta perille mainitussa ajassa. Mikäli lähetys ei mainitussa ajassa ole saapunut perille, tarkista ensin lähetyksen seurantatiedoista, missä lähetys on kulkenut. Joissakin tilanteissa lähetys saattaa hetkellisesti jumittua matkalle. Mikäli seurantatiedoissa ei näy minkäänlaisia merkintöjä parin arkipäivän kuluessa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme jotta voimme ryhtyä selvittämään lähetyksen sijaintia ja toimitusaikaa.

Kymin Palokärki ei vastaa tullin tai viranomaisten toimenpiteiden lähetyksille aiheuttamista viivästymisistä. Huomaathan, että Kymin Palokärki ei myöskän
voi vaikuttaa lähettämämme lähetysten toimitusaikatauluihin. Voimme vain avustaa lähetyksen sijainnin selvittämisessä.

9.2 Saitko väärän tuotteen tai oliko tuotteessa virhe?

Pahoittelemme tapahtunutta! Ilmoitathan virheestä heti asiakaspalveluumme jotta voimme sopia toimitetun tuotteen palautuksesta ja korvaamisesta. Pyrimme korvaamaan virheen ensisijaisesti toimittamalla oikean tuotteen mahdollisimman pian. Jos tämä ei ole mahdollista palautamme tuotteesta maksetun hinnan käyttämällesi maksuvälineelle.

9.3 Oliko tuote vaurioitunut?

Pahoittelemme tapahtunutta! Pyrimme aina pakkaamaan lähetyksemme hyvin, jotta tuotteet saapuisivat ehjinä perille, mutta valitettavasti kovakourainen käsittely matkalla voi aiheuttaa sen, ettei tuote saavukaan perille ehjänä. Tee tällaisessa tilanteessa välittömästi vahinkoilmoitus rahdin kuljettajalle, ja ota tämän jälkeen viipymättä yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksesi uuden tuotteen toimituksesta ja viallisen tuotteen palautuksesta. Korvaava lähetys toimitetaan samalla toimitustavalla kuin alkuperäinen lähetys.

HUOM!

Kaikissa kysymyksissä voitte ottaa yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen [email protected] tai puhelimitse numeroon 010-3212860 (ark 9-16). Puhelun hinta kiinteän verkon liittymästä 8,35 snt/puh + 6,00 snt/min ja matkaviestinverkon liittymästä 8,35 snt/puh + 17,17 snt/min.

Ostoskoriin käytetyt lahjakortit